Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΦΟΒΙΣΕ v (Δ2)

Η προνοητική Άνι καταφέρνει να γλιτώσει την παρέα της κάνοντας πράξη την παροιμία "των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν".
Ενδιαφέρον σημείο της ιστορίας : αντιμέτωπη με μια απειλητική αρκούδα, δεν καταφεύγει σε βίαια μέσα, για να ξεφύγει! Σεβασμός στην άγρια φύση...


ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΦΟΒΙΣΕ - Η ΑΡΚΟΥΔΑ
Αυτό που μου συνέβη δε θα το πιστέψετε! Ήμασταν τρεις κοπέλες. Εγώ, η Γεωργία και η Μαρία, οι φίλες μου. Θέλαμε να ανέβουμε στο βουνό.
Το πρόβλημα ήταν πως το βουνό ήταν θεόρατο। Όταν επιτέλους καταφέραμε να φτάσουμε στην κορυφή, μας επιτέθηκε μια μεγάλη αρκούδα!!
Εκείνη τη στιγμή ένιωσα τόσο φόβο! Ευτυχώς όμως θυμήθηκα ότι είχα μαζί μου λίγο κρέας και το έριξα στην αρκούδα. Εκείνη το άρπαξε και άρχισε να το μασουλάει.
Τελικά σωθήκαμε χάρη σ'ένα κομματάκι κρεατάκι. Στο τέλος κάναμε πικ νικ και τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας χαρούμενες!
Δεν ξέρω γιατί, αλλά παρ'όλο που η περιπέτειά μου ήταν κάπως φοβιστική, εγώ πέρασα υπέροχα!

5 σχόλια:

Παρακαλούμε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και ορθογραφημένα!